måndag 17 november 2008

Sexig utmaning! Obs! Uppdaterad version!!!

Jag tycker att det börjar bli dags för en riktig utmaning här på bloggen!

Utmaningen eller Tävlingen... kommer att pågå fram till på Fredagen den 23e November
Därefter kommer man kunna rösta på bidragen här!
Fint pris utlovas till vinnaren!

Utmaningen består av två uppgifter:
1. Lägg upp en bild på den sexigaste inredningen ni har.
2. Lägg upp en bild med det mest avtändande inredningen ni har.

Motivera gärna varför det är det sexigaste/ mest avtändande.

Du som inte är medlem i bloggen än kan naturligtvis ge Ditt bidrag genom att länka till sidan du lagt upp bilderna på, eller meddela oss så lägger vi till Dig som skribent eller Dina bilder om du bara vill vara med i denna utmaning!

PS. Skicka gärna vidare inlägget om ni vill utmana någon särskild!

/Catice

6 kommentarer:

Perny sa...

kan man vinna något?

catice sa...

Det borde man ju kunna... och så borde det vara röstning och hela faderullan!

Katrina sa...

Åhå.. jag ska se om jag känner mig kreativ o hittar på nåt skoj till detta. :)

Katrina sa...

Jag vet inte om det är försent men jag fick en idé för nån timme sen som jag tänkte lägga upp. Det står sista dag är fredag den 23:e nov. Jag vet inte exakt vad ni menar när det är måndag den 24:e november idag... Så jag lägger upp det ändå på min blogg!

Perny sa...

Kattis: eftersom ingen röstning kommit igång så borde ditt bidrag kunna vara med, men om man ska kunna rösta på det så får du antingen skicka den till oss så vi kan lägga upp den åt dig eller se till att åtkomsten till din blogg blir öppen för annars blir det omöjligt att kunna rösta på dig. Man måste ju kunna se bidraget menar jag.

Katrina sa...

Vet inte hur man ska länka, mer än om du menar här? Mitt bidrag till utmaningen: http://mizzkitkat.blogspot.com/2008/11/utmaning.html