måndag 17 november 2008

Fler felplaceringar!

Johanna och Perny jobbar på som galningar här med bidrag efter bidrag! Bäst jag skickar in nåt jag med och de har ju redan börjat så fint med felplacerade saker så jag fortsätter med mitt... Även om det som kan synas felplacerat för ett otränat öga egentligen är noga uttänkt av undertecknad!



Vi börjar med Lampan, helt felplacerad under mina örhängen, hur tänkte jag där egentligen... Jo jag avskyr att frysa om öronen så varför inte värma upp örhängena innan dom åker på.


Sen kommer vi till denna röra... fy så stökigt tänker ni. Men då ska ni veta här råder perfekt ordning och reda. Jag vet precis var jag har mina saker! Sen kan det ju vara lite synd att det finns för lite bokhylla till alla mina böcker.


För den har dessa krabater tagit över. Det är batspider och spiderprincess, mina mest skräckinjagande husdjur!


Och för att binda ihop det hela avslutar jag med denna vackra kreation. Jag kanske borde ta patent på idén att använda nithalsband som gardinsnöre! :)

1 kommentar:

Perny sa...

Ja jag tycker i alla fall att ditt gardinsnöre rockar!