torsdag 20 november 2008

Då får vi se om jag kan toppa Catice

Jag börjar med den sexiga inredningen. Här har vi en liten bojja som de flesta, som inte är på fel sida lagen, förknippar med lekar av lust och spänning. Från början hade vi fyra som hängde i var knopp i den stora svarta mormorssängen som jag hade när jag träffade maken, men nu finns inte sängen kvar så då får bojjan hänga vid dörröppningen till sovrummet, lite för att visa vägen kanske.

Nu till den absolut mest avtändande inredningsdetaljen i hela världshistorien. Jag tror att man förstår denna inredningsdetaljs avtändande egenskap bäst om man, som vi, har barn. Vi har ingen sovrumsdörr. Vi bor ett väldigt litet trångt hus där vi kan höra båda barnen andas om nätterna där de ligger i sina rum och sover, och vi har ingen sovrumsdörr. Det gör att när man vill komma igång så får man smyga värre än en fjortis i sina föräldrars hus (för dom har oftast dörrar) och man ser ut som nån löjlig surikat som kollar efter fiender när man, så fort man tycker sig höra små steg i huset, kikar fram genom dörren. Jag lovar, hjärnspökena får en att höra hela arméer av barn spinga runt i huset på nätterna när man vill till.

4 kommentarer:

Zizzi sa...

Älskar er blogg! Titta in på min, ni har fått en sak av mig.
Kram cissi

Perny sa...

Då får du inte glömma att rösta framöver, eller kanske till och med komma med ett bidrag ;) lite tråkigt om det bara är jag och catice som tävlar :)

OM du kikar i dina kommentarer så har jag redan svarat dig på det ;)

Inger-Anne sa...

Surikaten fick mig sätta kaffet i halsen av skrattattack!Tack!

Perny sa...

Hej Inger-Anne, va roligt att jag fick dig att skratta och välkommen hit. Tyvärr är här dåligt uppdaterat men det ska det förhoppningsvis bli ändring på framöver.